sobota, 1 marca 2014

Start!

Nowy rok życia, nowa praca, nadzieja na więcej czasu - zapewne wszystko po trochu skłoniło mnie do założenia tego bloga.

Na początku chcę, żeby był moją motywacją do ćwiczeń (przecież muszę dziś poćwiczyć, bo co napiszę na blogu?), miejscem, gdzie będę mogła opisywać efekty ćwiczeń (lub ich brak) oraz dodatkowe rzeczy, które będę robić (mam nadzieję), żeby mieć ciało fit. Potem zobaczymy co z tego wyniknie.

O mnie - raczej wysportowana, lubię aktywność fizyczną, choć przez ostatni rok zaniedbałam systematyczne ćwiczenia. Z racji nowej pracy przestałam chodzić na fitness na rzecz ćwiczeń w domu. Udało mi się zakończyć program Insanity (chcę go kiedyś powtórzyć, żeby opisać tu efekty), a potem nic (nie licząc jazdy na rowerze).

Dopiero ostatnio zaczęłam powracać do ćwiczeń robiąc pojedyncze programy (Ewa Chodakowska, Mel B, Jillian Michaels...), aby przygotować się na wielki come back!

Co chcę osiągnąć - nie jestem gruba (158 cm - 46 kg), ale chciałabym spalić co nieco z brzucha, pośladków i ud. Chcę uwidocznić mięśnie i mieć piękny brzuch.

Mój plan - po wielu latach oporu i przewertowaniu wielu stron internetowych, wychodzi na to, że najlepszy efekt da trening siłowy + aeroby. Przed siłownią opierałam się latami, ale chyba przyszedł ten czas, żeby spróbować. Zawsze wybierałam fitness, choć trzeba przyznać, że było to trochę za mało. Na Multisporta będę musiała poczekać do kwietnia, więc żeby nie tracić czasu zdecydowałam się na proram Jillian "30 Day Shred". Podobno nie jest za trudny, ale szukałam czegoś na miesiąc + polubiłam Jillian w programach "Banish Fat Boost Metabolism" oraz "No More Trouble Zones".

No więc dziś będzie pierwszy dzień i z pewnością opiszę swoje wrażenia.

Chciałabym kiedyś - przekonać się do biegania. Niestety, nienawidzę biegać (szczególnie na dworze, na bieżni jeszcze ujdzie). Nie wiem ja to sie dzieje, na rowerze mogę jeździć bardzo długo, intensywne zajęcia na stepie czy też spinning są niczym w porównaniu z bieganie, gdzie po 3 minutach po prostu umieram. Mam nadzieję, że się po zmieni - może bliżej lata.

Na koniec motywator dla mnie - każdy ma swój własny ideał, ja chcę, żeby mój brzuch wyglądał tak:



Źródło :http://instagram.com/steph_pacca#


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz