czwartek, 6 marca 2014

Udało się!

Udało mi się spełnić wczorajsze postanowienie - dzisiejszy trening wykonany bez przerwy, choć nie powiem, - ręce odpadały :)

W nagrodę zrobiłam jeszcze "15-minutowy trening cardio" Mel B, po którym jestem naprawdę zmęczona. Składa się z różnych ćwiczeń trwających minutę, dzięki czemu nie jest nudno. Sama Mel B jest mega pozytywna i energiczna - mi się ćwiczy z nią bardzo dobrze. Polecam ten filmik jeżeli ktoś nie ma czasu na dłuższe treningi, a chce się trochę spocić.

Do tej pory oprócz treningu powyżej robiłam "10-minutowy trening brzucha" i "20-minutowy trening całego ciała". Mam nadzieję, że niebawem uda mi się wypróbować tez inne, właśnie przy okazji Jillian z racji, że trwa tak krótko. Fajnie, że filmiki można dowolnie łączyć i samemu układać plan ćwiczeń. Mnie na razie najbardziej interesują ćwiczenia na ręce, ale zobaczymy jak to będzie po zmianie hantelków na cięższe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz